onsdag 30 november 2011

Har inte mycket att komma idag då jag inte gjort nåt särskilt.
Sov till tio, gick en timme med Tiger, åt frukost och sov i en och en halv timme till. Skapligt trött tjej! Jag tar igen lite förlorad sömn, tror jag :-)
Sen var jag fikade med Peter på Dackås, i nästan tre timmar. Å efter det har jag bara varit hemma och jolmat. Ska ta en sista promenad med Tiger snart och lägga mig i sängen och titta på en film. Vore ju bra om jag kunde vara vaken länge så jag kan sova länge imorgon när jag ska jobba.
Har inget för mig imorgon heller, så kan väl lika gärna sova!

Vad är förresten grejen med Hudikfolk och att ha respekt för andra människor??? Verkar ju inte vara en jävel som vet vad ordet betyder ens i den här stan!! Nä okej, nu var jag dum. NATURLIGTVIS drar jag inte alla över samma kam, detta gäller såklart inte alla... Men många!! Finns ingen respekt alls för sina pojk/flickvänner, sina vänner eller människor över huvudtaget. Det knullas runt till höger och vänster med sina "bästa" kompisars killar/tjejer eller exkillar/extjejer, sina pojk/flickvänners "vänner" eller så är man bara otrogen, ljuger och flörtar med andra ändå hur som helst!
Vad hände med att göra slut och SEDAN flörta, ligga eller vad man nu vill göra med andra... Eller vad hände med LÅT BLI dina vänners pojkvänner eller ex-pojkvänner som har betytt mycket... Hur svårt ska det vara liksom??
Nä, säga vad man vill om Söderhamn, men där är vi inte elaka mot varandra och vi behandlar våra vänner med respekt!
Där behöver man inte oroa sig för att ens vänner ska stöta på pojkvännen så fort man inte är med...
Gamla ex är förbjuden frukt, de ex man vet har betytt något, det är en självklarhet!
Där skaffar man inte barn till höger och vänster och gör slut innan ungen ens har pluppat ut..
Å med det säger jag inte att INGEN gör slut, för naturligtvis kan det hända. Men jag tror man helt enkelt tar saker och ting lite mer seriöst där..
Söderhamn kan mycket möjligt vara Döderhamn, men folk är iallafall snälla mot varann på ett helt annat sätt än här!

Å med det säger jag puss och godantt!! ;-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar