söndag 13 november 2011

Har varit ledig nu lördag och idag.. Jätteskönt! Har inte alls gjort mycket.. Igår åkte vi in till Krille, Gittan och barnen och hälsade på. Sedan var vi bara hemma och tittade på Twilight. Hann med första, andra och en stund på tredje innan jag höll på att toksomna i soffan, men då var väl klockan nästan halv tre också.
Sov till halv ett idag... HALV ETT!! Inte okej!! Men säkert välbehövligt när jag sover så dåligt annars. Flög upp ur sängen och gick ut med hundarna.
Varja är här och har varit det sen i torsdagskväll. Hon löper och nåt tikskydd skickade de inte med, så jag har även tillbringat mina lediga dagar med att tvätta mattor, Tigers säng, filtar och nåt av sofföverdragen måste jag tvätta imorgon... Springer även runt med moppen (som jag också ska tvätta när hon åkt hem) hela tiden eftersom så fort hon rör sig så droppar det. Känner direkt att jag är glad att det inte är en tik jag har :-))
Nu skulle jag naturligtvis använda tikskydd OM jag hade en, men ändå... Drygt!
Den stora mattan har hon såklart också blött på, men den kan jag inte tvätta själv.. Så..-Friiiiida!?!? Jag kommer och tvättar en matta hos dig nån dag :-))

Vi har även varit och fikat med Hans idag, farsdagsfikat.
Sedan tog vi en tur till Hanna, Jens och världens sötaste Eddie, som jag ju är lite kär i :-)) Å han var ju så gossjuk idag också, gounge!!!

                                                    Eddie :-)

Nu ska vi snart äta och titta klart på filmen.
Ha en trevlig söndag!! I will!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar