fredag 4 november 2011

Barnvagn!

Idag var vi och beställde barnvagn. Det visade sig att det inte alls tog lika lång tid här som på Barnens Hus att få hem den, här kunde man få den efter ett par veckor, en vecka till och med. Men vi beställde en till v.4 iallafall.
Det blev nästan precis som jag ville :-)) Citykorgen i färgen Charleston, vit läder med lite bruna detaljer. Sittdelen tog vi i Jeans Black, så var vi båda nöjda.
Hade jag helt fått välja själv så hade jag tagit den helvita citykorgen och den "vanliga" svarta sittdelen, för då hade det blivit med svart chassi. Å svart chassi till den helvita citykorgen hade ju varit sååååå fint!!! :-)) Men som sagt, jag är nöjd så här med. Det blev ju en vit, som jag tjatat om :-)
Sedan blev den en fika med Hanna och Eddie och en sväng på stan innan jag åkte hem och tog en promenad med Tiger. Nu skulle jag behöva ta en stödvila inför nattens jobb... Får se hur det går.

Trevlig fredag önskar jag er iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar