torsdag 3 november 2011

Nu så...

Nu har jag precis känt att det finns nånting som lever om i min mage, det tog ju bara 22 fulla veckor (går in i v23 idag) :-)) Cool känsla iallafall! Först kändes det som att hela magen vändes ut och in i en snabb rörelse, och den liksom "åkte upp" på ena sidan och blev alldeles hård. Sen kände jag efter det hur han bökade runt lite där inne, skumt men väldigt mysig känsla.
Angela berättade igår att det tar ca 16 veckor att få hem barnvagnen efter man beställt den... 16 VECKOR!!! Så imorgon är det vi ska på Albins och beställa barnvagn... :-))
Ska komma överens om färg också, så vi blir väl där hela dagen... Jag VILL ju ha en vit liggvagn, men det är ju bara att inse att en vit inte är det bästa på våren i Saltvik, den lär inte få vara vit särskilt länge. Så då vill jag ha en svart, i skinn. I både sitt och liggvagn, tror jag.. Kan kaaanske tänka mig grå också... Får se vad Fredrik säger. Han är ju färgkåt och jag gillar svart och vitt, men jag tror svart kan gå hem.. Att det blir en Emmaljunga citycross är redan bestämt sen jag blev gravid, liten och lämplig att både bubba in i bilen och gå ut och gå med. De verkar ju även väldigt populära och alla som har en är nöjda med den.
Skönt att vi får den av Fredriks föräldrar också, så slipper man tänka på det.
Säng ska vi också titta på, den ska Mamma betala. Har hittat två på Albins som jag väljer mellan.

Idag har vi varit hos Emilia i Norrsundet, jag, Angela, Noah, Tiger och Siri. Hela dagen lång. Fikade, åt mat och bara myste på i deras fina hem. Pepparlax fick vi... Hon tyckte det var perfekt att bjuda mig och Angela på.. Påläst tjej! =))
Lilla Mille var sååå söt!! Men jag hade ju inte väntat mig nåt annat heller! Vi gick även igenom massa saker som hon skulle sälja.. Det var en hel del! Både grejer och kläder till lillen och till mig och hemmet :-)) Så nästa gång åker jag ner med släpvagn! Haha!!

Nu ska jag äta varma mackor!
Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar