fredag 25 november 2011

Gråhårig?!?

Ja, idag var jag ju till frissan efter mitt nattpass, som bekant. Jag kan ju inte säga att jag blev mer blond... Nu vet jag väl inte om det var tanken heller, utan att det skulle vara mindre guldigt, mer slingit och lite mörkare slingor. Men jag blev nästintill grå/grön hårig :-)) Eller så är jag bara ovan. Vi var iallafall överens om att det är dom kalla färgerna jag ska ha, alltså inte gul/guldigt! Men hon sa oxå att hon tog en ganska mörk nu för att det skulle sitta bättre, det ger med sig på bara några tvättar. Så jag håller ut då och förmodligen vänjer mig :-)
Denna "hon" är förresten Lena på Style it. Har inte provat någon annan sen jag flyttade hit och har inga planer på att göra det heller. Tycker både hon och hennes syster är jätteduktiga.
Även om jag nu är grågårig, haha!

Sen hann jag sova i tre timmar. Min snälla kollega Eva jobbade en timme extra så jag fick börja fyra istället, hon tyckte jag behövde lite sömn...
Hon som jobbar natten mot mig blev fortsatt sjukskriven, vilket betyder mycket jobb i två veckor till. Sova hinner jag göra i jul, när vi har stängt några dagar. Hemskt bra med pengar, bara ändå och även för mammapenningens skull. Perfekt om jag tjänar bra några månader så den höjs upp lite :-))

Igår satt jag upp två julstjärnor, mest för att kolla om de funkade fortfarande :-) Gör resten på söndag, när det är första advent. Och med resten menar jag resten av stjärnorna och stakarna som ska upp.. Och så ska jag köpa nya ljus till adventsljusstaken!
Myyyysigt!!!! Älskar julen och allt vad den innebär!
Sjukt att vi nästa jul har massa barn i familjen. Varav ett kommer att vara mitt och Fredriks... Har fortfarande väldigt svårt att ta in att jag faktiskt ska bli MAMMA! Jag liksom!! :-)) Men som jag längtar!!




V 25 var det här. Nu är jag i vecka 26.
Verkar som jag bara knäpper kort när jag är på jobbet :-) Men tänker inte så mycket på det när jag är hemma.

Nä, ha en trevlig fredagkväll mina vänner! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar