fredag 11 november 2011

11-11-11

Det datumet var det ett himla tjat om idag! Första man såg när man gick in på fejjan idag var ungefär 45 inlägg om just det.. Inte har det då varit en speciell dag för mig, på nåt sätt.
Det kuuunde ha varit visserligen... men det blev ju inte så :-))

Vaknade strax efter tolv, la mig åtta... Börjar bli van med dessa få sovtimmar nu :-)
Men vi låg kvar i sängen till efter två, både jag och Fredrik. Låg och kände bäbisen som sparkade, första gången Fredrik kände riktigt :-) Det var mysigt. Sedan upp och duscha, åt och promenad med vovvarna innan vi åkte in på Albins och hämtade barnsängen och handlade.
Ni får se kort på den när vi monterat upp den, jättefin! Enkel och fin!

Sen var vi bara hemma tills jag åkte och jobbade igen då. Hann slumra till en sväng på soffan medan det var idol, så det var ju bra!
Dagarna blir så korta när man jobbar natt och sover på fm, man hinner ju knappt med nåt så är det liksom kväll. Fast jag tycker det är rätt skönt ändå, hatar ju verkligen att kliva upp tidigt på morgonen. JAG VET att jag kommer att få göra det sen... Men det är då de :-)

Imorgon och på söndag är jag ledig. Jag tror vi ska ha ett Twilightmaraton hemma då, så vi är redo för den nya som kommer nästa vecka.
De visar alla filmerna på bio på tisdag, tror jag det var. Börjar vid tre och de visar sista vid midnatt. Första tanken är ju - WOW, vi måste gå på det, kul liksom!! Men vid närmare eftertanke, hur skönt är det att sitta i en biosalong i ca tolv timmar?? Orkar ju knappt sitta två! Mysigare hemma i soffan så kan man se bara sista på bio.

Förresten, Nike Ärlemar... Hur coolt låter inte det namnet?? Hur fint som helst, tycker jag! Mitt favvo som jag helst vill ha vare sig det blir en tjej el kille. När jag började pratat om det så visste varken jag el nån annan i min krets någon som hette så. Nu vet jag ett par i Söderhamn som döpt sin flicka till det och så såg jag i tidningen ett annat par... Typiskt!
Men det spelar ingen roll, Fredrik vill inte... Men förhoppningsvis kanske han vänjer sig och tar sitt förnuft till fånga :-)) (Den risken är ju stor!)
Men man skulle ju höra på bara namnet att det är en snygg och cool kille :-)) Elthon ligger annars också högt upp på min lista, det tycker även Fredrik är fint. Men han är inte övertygad, skräll? ;-)
Jag gillar även Levi, Dizel, Lotus, Nilas, Elliot, Vide, Alve, Texas, Nilo, Mion, Vilje och några till...
Finns massa fina namn, så det är ju väldigt synd att vi har så olika smak, jag och min man..

Näe ni, vi hörs! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar