lördag 5 november 2011

Avis

På alla jävlar som får vara ute och vara smal, snygg och full en kväll som denna! Frida och Bea stormade precis in här för att lämna väskor, kissa, spraya håret och prata i munnen på varann :-)) Sen drog dom till Hogges, de skulle dansa dansa dansa!! :-) Å lite avis blir ju jag då såklart! Men till sommaren, då jävlar ska morsan ut och dansa!! Säger jag nu :-))

Idag sov jag mellan ca åtta och halvtolv, inte okej! Men kunde inte somna om, så jag gick upp och storstädade istället. Sedan åkte jag in till stan och mötte upp Fredrik och Alexander. Vi var och såg Tintin på bio :-))

Nu ikväll har Simone och Fredrik varit och tittat på film med oss, myslördag!
Tills jag var tvungen att åka och jobba iallafall.. Men här är det full fart, precis som igår. Durspelsstämman, som håller hus här varje år. De håller mest till i lobbyn och spelar på sina dragspel. De står dessutom i olika små gäng, så det är inte bara en melodi man hör :-)) Igår la dom av vid två., så kan ju hoppas det blir så ikväll med :-))
Tidigare är inte att hoppas på ens!

En natt till efter denna, sen är jag ledig en hel vecka. Från måndag till måndag, lovely! Inte för att jag vet vad jag ska fylla alla dagar med, men skönt att bara vara.

Gofisarna mina <3






Sov gott!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar