söndag 27 november 2011

Fynd!

Den här sekretären hämtade vi i Bollnäs i lördags, 200kr... Lätt värt!






Behövs målas på på några ställen bara och så kanske jag vill byta knoppar. Men den blir bra att ha Juniors kläder i sen :-))

Två timmar kvar nu på detta pass, så skönt att få åka hem och sova!
Jämt när jag sitter här kliar det på benen och runt foten, så jag blir galen! Man kan väl inte ha graviditetsklåda runt fötterna?!? Måste ju bero på nåt annat!! Stendrygt är det iallafall!!

Jag saknar redan Fredrik, som är på väg ner till Gävle nu.
Tråkigt att vara gräsänka ibland... Men samtidigt väldigt skönt ibland...
Fast mest tråkigt! ;-)




Hörs!!

2 kommentarer:

  1. Det kan vara att du får vätska i ben och fötter om du sitter mycket på jobbet. Det gör så att det kliar. När jag är i skolan och sitter på föreläsningar hela dagarna vill jag ta en kniv och typ klia av mig fötterna. Ha, ha! Köp stödstrumpor, det kan hjälpa : )

    SvaraRadera