tisdag 1 november 2011

Den här natten gick såå mycket fortare än igårnatt.. Kanske för att jag inte suttit och snorat hela natten och varit världens tröttaste..
Ändå sov jag bara till tolv igår, som ville sova till fyra :-))
Men efter vi kollat på film och myst till det med ost och kex så sov jag faktiskt mellan halvåtta och tio, viktiga timmar för den här natten!

Jaja, skit samma! Om en timme får jag åka hem och sova, till två. Sen in till stan och träffa Peter och sen vidare till Söderhamn. Övernattning och tjejkväll hos Angela, myyyyysigt de ;-))
Imorgon åker vi och hälsar på Emilia i Norrsundet, ska äntligen få träffa lilla nytillskottet Mille :-)) Å Fabian oxå såklart!!

Ja, så ser mina dagar ut.. Skönt med två nätters ledigt!

Lilla Noah :-))






Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar