måndag 31 oktober 2011

Stjärnor!

Imorse (igårmorse blir det ju egentligen) gick vi upp halvnio, dumt tycker jag nu så här med facit i hand! Vi skulle åka till Fredrik och Oda i Bjuråker. Grabbarna skulle åka cross och vi skulle... titta på... typ :-)) Sagt och gjort! Fast Tiger var ju med, så jag lekte och dona med honom. Han sprang visserligen mest efter crossarna, han var helt slut när vi kom hem sen :-)
Skön dag att spendera utomhus iallafall. När grabbarna lekt färdigt åkte vi hem till Andersson och lagade mat, riktigt smaskigt var det! Kött (jag kyckling, såklart! ), friterad klyftpotatis, sallad och sås.
Vi åkte hem så vi var hemma till sex, mitt krav när vi gick upp så "tidigt" på morgonen. Ville hinna vila lite innan jag skulle iväg och jobba. Men så blev det naturligtvis inte.. Andra transformersfilmen (som vi inte tittade på kvällen innan) åkte på och det var helt omöjligt att blunda då, fastän jag var jättetrött.
Så nu sitter jag här och ser stjärnor för jag är så fruktansvärt trött! Klockan är bara strax efter tre, så halva tiden kvar...
Jag hoppas jag kan sova läääänge sen.. Helst till fyra! Men det är omöjligt, jag vaknar nog senast två, som vanligt!

Bilder!









Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar