tisdag 25 oktober 2011

Första plaggen...

Har jag köpt idag, till lillbäsen. Två overaller, jättesöta :-))







Igårkväll/natt när vi gick och la oss upptäckte vi att min mage var lite sne... Och hård på ena sidan. Så han bufflar runt där inne lillkraken, fast jag inte känner nåt än :-)
Fredrik brukar lyssna på magen och han hör honom oxå där inne :)



Bullpuppan får man tydligen på köpet när man är gravid :-)) Men ni kanske ser att magen "står ut" mer på högra sidan...

Idag har jag varit i Söderhamn med Peter. Vi drog en ride på e-center, käkade lunch på Furan och tog en fika hos systeryster och Robert.
Hennes mage rörde sig för fullt :-))

När jag kom hem städade jag lite och åkte och köpte Hot Chilimat som vi smaskade i oss till en film. Sedan kom Fredrik Andersson och Oda hit. Vi försökte oss på några filmer men hittade inget bra... Så efter några timmar gav vi upp!

Nu äre natta!! Puss å godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar