onsdag 19 oktober 2011

You learn...

Fantastikt bra låt det här!
Lyssnade på den när jag var ute och gick för ett tag sen och även fast den är ny så påminner den om de gamla Takidalåtarna lite grann. Så massa bitterljuva minnen sköljde över mig... Eller så är det bara hans röst... Men det är nåt med just denna låt, inte någon av de andra "nya" låtarna de gjort.
Iallafall så var det en mycket speciell och intensiv tid i mitt liv... Ni som var med, ni vet ju :-)) Men det var många år sedan nu.
Hur som helst är den grym och man vill bara lyssna på den igen och igen och så högt det bara går!! :-)

Har jobbat två nätter nu och är nu ledig två. Väldigt skönt, har varit förkyld och hängig.. eller är fortfarande, så drygt att vara uppe en hel natt när man är extra trött liksom. Hoppas det gått över till helgen.

På fredag ska vi göra ultraljudet, som jag väntat!! Ska bli så himla spännande och jag hoppas hoppas verkligen att de kan se vad det är för kön :-) Å jag blir inte förvånad alls om det är en tjej! ALLA har ju fått pojkar nu det sista året, så nu lär det väl komma lite flickvänner till grabbarna :-)
Många tycker att det är det stora nöjet att få se könet på förlossningen och det kan jag förstå såklart! Men jag ser det så här, att vänta är ju inte min starka sida, som de flesta vet... Så jag delar upp nöjena.. Efter halva tiden får jag veta vad det är för kön och kan därmed handla mycket mer och när det är dags för förlossningen så kommer ju själva bäbisen... Å DET är väl det största nöjet!! ;-))

Kul iallafall att det är sådan babyboom i både Söderhamn och i Hudik nu.. Trodde först att det bara var jag å syrran som skulle få nästa år eftersom så många av mina vänner hemma får/fick det här året.. Men så är inte fallet.. Det kommer massa bäbisar även nästa år, första halvåret. Himla kul! Trodde jag skulle få åka hem varje dag till alla mammor i Söderhamn, men nu har jag iallafall två här som oxå ska ha då... Som jag kan leka med på min mammaledighet. Men det kommer ändå bli många turer ner till Söderhamn :-)

Hörs då!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar