fredag 21 oktober 2011

Jobbnatt...

Jobbar första natten av tre, den första är oftast jobbigast då jag inte sovit på hela dagen. Inatt sov jag knappt nånting alls kändes det som, antar att jag var för spänd och nervös inför ultraljudet idag. Vilket betyder att jag är ganska trött nu... Men det går nog bra ändå...
Känner mig liksom lite upprymd idag nu när jag vet att jag har en levande liten pojke i magen :-)) Jag har ju varit lite nojig de sista veckorna eftersom jag inte känt nåt än och är i vecka 21.. Man hör ju så mycket från alla håll så klart man blir lite orolig. Men nu vet jag att han lever och allt såg bra ut. Sköönt!!
Lite svårt oxå att veta NÄR det känns när man inte vet HUR det ska kännas :-))

Hinner inte sova så ruskigt länge imorgon heller då jag först ska träffa Carla på en fika, hon är i Hälsingeskogarna i helgen så man läre ju passa på :-)) Gopullan min <3
Sedan åker jag å Fredrik ner till Angela, Nicke och Noah och har en liten myskväll med ost och kex innan jag börjar jobba... Ska ju bli så mysigt att få klämma lite på Noah, var en vecka sedan jag var där nu.
Så det är värt även en tröttnatt imorgon :-))

Idag efter ul blev det några timmars fika på stan... Först med Bea, Frida och Elin. Sedan åkte vi iväg en sväng och kom sedan tillbaka när Samuel och Lina anlänt, så då blev det sväng till. Hann hem en sväng och gå med Tiger och ta med honom in till stan igen, kalas hos Simone som fyller år på tisdag. Massa gotta fick vi där :-)) Så en fikafredag har det varit idag :-))
Sedan blev det nån timme i soffan innan jag åkte iväg på jobb.

Vi hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar