söndag 30 oktober 2011

Helgen...

I fredags jobbade jag, så då hände inte mycket..
Igår slutade jag halvfyra, då hämtade jag upp först Fredrik och sedan Hanna och Eddie för en tripp ner till Söderhamn. Firade Angela som fyllde år i onsdags och fick ju även glutta lite på Noah, som ju är så liten :-) Att det kan bli sån stor skillnad så fort! Första året bara växer dom ju! När de börjar bli två tre månader är det ju som roligast.. Innan händer liksom inte så mycket.
Ja, men sen så åkte vi hem en sväng. Tittade på Så mycket bättre och slöade lite. Efter det åkte vi och tittade på Fredrik och Lisses lilla hus i Vintergatsbyn. Nä, vinterbodarna heter det, ligger lite före vintergatsbyn. Iallafall så var det litet men huuuur fint som helst! Väggar och tak i vardagsrummet och i sovrummet var precis i min stil :-) Å köket var lagom stort. Där kommer dom att få det bra, trångt men mysigt! Å bra för Varja, tycker jag förstås :-)

När vi vaknade "imorse", efter promenad och dusch, tittade vi på första Transformersfilmen. Som Fredrik tjatat om den! Fast den tredje, som han inte sett. Å jag har INTE velat sett den! Men gick med på att se första idag då och den var riktigt bra faktiskt! Så nu är jag helt pepp på att se den andra ikväll när jag kommer hem, om jag orkar hålla mig vaken.. Bra om jag kan hålla mig vaken och sova länge imorgon när jag jobbar nattvecka igen.

Annars då, känner ingen bäbis fortfarande.. Konstigt det ju när jag är i vecka 22.. Men det kommer nog när som helst!
Jag har ju, som ni märkt, lite problem med det här med namn oxå.. Vi har så otroligt olika smak när vi kommer till det så jag blir lite smått orolig :-) Många säger att man kommer på när ungen väl är född.. Men tycker vi lika olika då så kan det bli svårt! Det kan ju vara bra om vi har några att välja på iallafall. Men han gillar inga ovanliga eller gamla söta namn, som jag gör..
Ja, vi har nåt att klura på :-))

Nu har jag precis vräkt i mig en pizza, som Fredrik var så snäll och kom förbi med.
Tur att jag har skaffat mig en personlig tränare efter denna graviditet, kommer verkligen behövas!

Nu ska jag wordfeuda vidare :-)
Ha en skön söndag alla lediga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar