fredag 21 oktober 2011

En son...

ska vi få den sjunde mars.
Helt sjukt overkligt, att jag nu vet att jag ska bli mamma till en pojk... Men ändå så mycket mer verkligt nu när man sett bäsen.
Självklart blir man glad vad man än får för kön, men ärligt så var både jag och Fredrik mest sugen på en liten kille :-)
När hon gick runt med den där "grejen" på magen och man ser hela bäbisen så skriker Fredrik helt plötsligt: EN PUNG!! Haha! Barnmorskan skrattade oxå och tyckte att han hade ruskigt bra syn.
Man ser det man vill se ;-))
Sen så såg man igen, tydligare, och då skrek han igen... :-))
Barnmorskan sa det oxå, att om inte det här är en pojke så är det VÄLDIGT konstigt.. Han låg så man såg pungen väldigt synligt, så det gick liksom inte att missa.
Jag blev faktiskt helt chockad då först när Fredrik skrek det, jag var så inställd på att det var en tjej... Fast jag blev ju glad men tänkte att jag inte skulle ta ut nåt i förskott, sen när vi såg tydligt så var det bara att inse, det ÄR en pojk. Wiiieee!!!! :-))
Så nu ska vi komma på ett namn oxå, vilket INTE är det lättaste. Jag har en massa fina pojknamn, men inget som duger...
Operation bearbetning börjar nu! :-))

Nu ska vi på kalas till Simone!
Hörs sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar