torsdag 24 november 2011

Jobb, jobb, jobb!!

Idag gick jag upp halvett för kl halvtvå skulle jag infinna mig på MVC, mätte mage, tog prover, vägde mig och lyssnade på hjärtljuden.. Sånt som man brukar göra. Allt såg bra ut iallafall.
När jag kom hem la jag mig igen och sov i två timmar, väldigt skönt.
Natten som var var en pina.. Snorig, ögon som rann, ont i huvudet och allmänt trött och hängig. De nätterna är riktigt tunga eftersom jag bara vill sova när jag känner mig så (de vill nog dom flesta).
Men nu känner jag mig lite bättre iallafall! Värktabletter och nässpray gör susen :-))
Sedan fick jag besök av Tina och Hans på kvällskvisten. De kom med en jättefin blomma, i förlovningspresent.




Imorgon ska jag vara hos frissan halvnio och slinga håret. Har gjort det själv så länge nu så det är inte alls den färgen jag vill ha längre. Och eftersom jag bara blir tjockare och fetare så kan jag väl få vara lite fin i håret iallafall då! Tycker jag :-))
Sedan läre jag fort hem och sova för kl tre börjar jag igen, jobbar till elva på kvällen och sedan börjar jag sju på lördagmorgon igen... Kan bli en väldigt trött helg men vill man vara fin får man lida pin.. Tydligen!

På lördag när jag slutar åker vi direkt till Bollnäs för att hämta sekretären jag ska köpa av en tjej där och sedan hem till Mamma och Veine på middag. Förlovningsmiddag, som det hette :-) Det blir gött! Hämtar vi vaggan sen oxå när vi ändå är i Söderhamn, om den får plats..

Längtar väldigt mycket efter min andra hälft nu!! Jag är ju på jobbet när han kommer hem imorgon så träffar inte honom förrän jag kommer hem vid halvtolv..
Det blir inte mycket tid tillsammans när de inte får jobba in fredagarna, helgerna blir så korta. Men vi får se hur länge han blir kvar där, han åker på måndagmorgon igen iallafall. Så mycket vet vi!

Nä, nu ska jag vika ett berg av handdukar, yeayyyy!!!
Skönt att det är sista natten tills på måndag... Blir lite trökigt efter flera nätter på rad här.. Händer inte så mycket oväntat..
Visserligen fick jag nyss väcka en kille som låg och sov i korridoren och följa med honom på rummet.. Eller LEDA honom upp till rummet! Han hade några minuter innan stått här och fråga vart man kunde köpa mer alkohol och messa om vilken tråkigt stad det här eftersom allt var stängt. Noll koll, kan man säga!

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar