fredag 9 december 2011

Tjo!

Men nu var det längesen jag bloggade igen! Har nog varken haft lust el ork och heller inte mycket att skriva om.
Gör inte mycket mer än jobbar, sover, promenerar, äter och vilar... Det har blivit mycket jobb på sistone vilket resulterar i att jag inte orkar göra så mycket på kvällarna.

Nu jobbar jag, i två timmar till och är sen ledig i två dagar. Så skönt! Jag och Fredrik har inte gått och lagt oss med varann på två veckor så jag känner att det börjar bli dags :-)

Ikväll innan jobbet så var jag, med jobbet :-), på julshowen här på Gossip. Trerätters och underhållning i form av Elvis och Jerry Lee Lewis. Hade väldigt trevligt faktiskt.
Men missade slutet då jag började elva.

Imorgon ska jag äntligen få äta på medelhavskällan, har varit nyfiken på det stället enda sedan jag flyttade hit. Men det har bara inte blivit av att vi ätit där.
Det blir av nån anledning alltid Texas el Hot Chili när vi ska ut och äta.
Iallafall så är det med hela Fredriks familj som vi ska dit med, så det kommer bli jätteskoj!

Jag och Lisse var på Shabby chicparty i Söderhamn i onsdag oxå. Blev mest julklappar för min del då jag har det mesta av det som finns nu. Kommer lite nytt i februari så då vill jag att Lisse ska ha ett party i sitt mysiga lilla hus.
Iallafall så passade jag Syrran på att knäppa kort på magarna, som vi måste göra nu varje gång vi ses :-))



Vi har ganska lika magar men de sitter lite olika.. Tror de är ungefär lika stora oxå, fast bilderna visar att min mage är större :-/ Randigt (på bredden) är inte ett smickrande mönster för kroppen. Sjukt ändå när det skiljer fyra veckor!! Å folk tycker att JAG har liten mage för att vara i sjunde månaden, men hon då!!! :-))
Jaja, skit samma är det väl. Alla blir ju olika!

Måste lägga ut en till bild på finaste vaggan också som vi hämtat :-)



Vi måste köpa sängkläder till den bara... Till den, till sängen och till vagnen...
Jag blir alldeles snurrig i huvudet när jag tänker på allt som ska köpas!
Angela ska få göra en lista åt mig :-)
På måndag ska vi till försäkringskassan också, det blir bra så man fattar lite bättre om alla dessa mamma och pappadagar.. Det är så mycket!
Det är bra att jag får jobba mycket nu, mammapenningen blir högre och högre :-)



Den här hyllan har vi också införskaffat oss, passar barnrummet perfekt! Även den lilla söta pallen och stolen, som ska målas vit! Den ska inte vara rosa ;-))
Så det händer litegrann iallafall. Men jag läre nog ta dit en inredare för att veta hur jag ska få till det, rummet är ju så himla knasigt att möblera i..

Nä, nu ska jag göra ett ryck innan jag somnar!
Trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar