lördag 31 december 2011

2011...

Funderade på vad som hänt under år 2011, tyckte först inte det var så mycket. Har mest bara varit gravid, känns det som :-)) Men det HAR faktiskt hänt en hel del...
Jag blev ju som sagt gravid.
Syrran blev det också :-)
Jag blev Gudmor åt sötaste Noah <3
Jag tog examen i Socialpedagogiskt behandlingsarbete.
Jag förlovade mig!
Vi fick påökning i familjen, i form av en Torsten :-)
Jag fick en tjänst på Statt.

Nu har jag ju gravidhjärna, så kan hända att jag glömt nåt viktigt som hände mig, men då är det så!

Nyårsaftonen firades hemma första delen av dagen. Jag vaknade halvtolv och kunde inte somna om (det känns nu!!!) Sedan blev det jolm i soffan i nån timme. Åkte till Fredriks mormor och morfar och fikade lite innan vi begav oss till Oppby och Bea. Där blev det två-rätters middag med trevligt sällskap.










Började jobba elva, så tio åkte vi därifrån. Fredrik åkte med Tina hem från stan med en skapligt rädd Tiger. I stan smällde det som tusan redan vid halvelva :-/ Så det var bra att de åkte hem, även fast det smällde på bra i Saltvik också på tolvslaget. Men han är nog ändå tryggast hemma, med Husse.

Usch, vad trött jag är!! Imorgon ska jag sova heeela dagen!! Sedan blir jag gräsänka fram till torsdag... Trök!

Nu ska jag läsa kvällstidningarna!
Hoppas ni har/har haft en bra kväll!
Puss å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar