onsdag 14 december 2011

??

Det är nåt fel på mig!! Jag kan inte sova längre... Tror jag!
Igår när jag kom hem från jobbet så var jag inte så trött, gick med Tiger och satt uppe ett tag med Fredrik. La mig vid nio och gick upp ett, då var jag visserligen trött men tänkte att jag skulle vända tillbaka dygnen när jag skulle vara ledig i två dagar.
La mig kanske runt tolv igårkväll och vaknade kvart i tre inatt när Fredrik gick upp (han är på väg till Sthlm på kurs) och än har jag inte somnat om, för jag är PIGG!?! Jag tycker inte att jag borde vara pigg för såå mycket sömn har jag ändå inte fått... Jag brukar ju vilja sova mååååånga timmar annars :-)) Men men, så är det iallafall.. Klockan är snart halvsju och det känns som försent att somna om nu. Men jag kommer att vara HEMSKT trött sen, det vet jag!

Idag kommer de och sätter in nya kaminen, finally!! Den har ju bara stått här inne i snart tre månader och tagit plats... Den är så mycket finare än härket som står där nu, så det kommer bli superbra! Men viktigast är naturligtvis att den är så mycket bättre än den kaminen vi har! Så det är inte en dag försent! Vi har haft tur med vädret på så vis, att det har varit så varmt ute.
Jag undrar bara när dom kommer... Skulle helst inte vilja vara hemma då. Drygt om det tar en massa timmar och så ska jag springa runt och duscha och dona medans..

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag heller, en hel dag ledigt...  Jag kanske ska träffa Hanna, det var väldigt längesen nu. Om jag inte gör det så kanske jag åker ner till Söderhamn över dagen. Måste ju träffa min gudson snart, som bara växer och växer :-) Och alla andra godingar också förstås... Måste klura lite på den.. Klockan är ju trots allt bara halvsju :-/

Nä, jag tänker ligga kvar i sängen ett tag till och titta på "Vänner". Är på sista säsongen nu, mitt nattgöra när jag har tråkigt på jobbet :-) Sen ska jag nog gå in på Entourage, Fredrik tjatar om det så lika bra att jag tittar på den serien då, nu när det finns en massa tid...
Jag sitter, helt allvarligt, och skrattar för mig själv på jobbet när jag tittar på Vänner, det är ju så jä-la bra!!!
Å Chandler är lätt min idol :-D


Ni får ha en bra dag!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar