fredag 30 december 2011

Tröttast!

Har snart jobbat klart första natten av fyra och jag är sååå trött! Längtar hem till min sköna säng nu!

Idag (fast nu blir det igår) åkte jag och Fredrik in och tog en fika med Herr Jansson och Marcus. Systeryster och Maria kom också och gjorde oss sällskap en sväng. De byttes sedan av av Bea och Elin.. Full ruljans på 24:a i vanlig ordning :-))

När vi kom hem blev det hemmagjord pizza och filmen Warrior. En väldigt enerverande film må jag säga.. Och väldigt bra! Så den kan jag rekommendera.

I torsdags var jag ner till Söderhamn och tog en lååång fika på Waynes med brudarna. Mycket barn och gravidprat blev det såklart :-))



Maria, Leo och Syster




Ingrid m Dominic, Anna och Katrin




Leo och Dominic :-))

Saknar verkligen att bo i Söderhamn. Just för att jag har en massa vänner där och 90% av dom har el ska snart ha barn.. Vilket betyder att min mammaledighet skulle vara mycket roligare och "tryggare" där. Med vänner och familjen nära.. I Saltvik finns liksom... Ingenting! Allt ligger långt ifrån. Och där ska jag sitta, ensam... med ett spädbarn.. JAG!!! Kan gå hur som helst! Blir många samtal till lilla Mamma då :-))
Om vi bor kvar, vill säga!

En timme kvar nu, så nu ska jag läsa HT och göra klart det sista!

Ett riktigt gott nytt år önskar jag er alla, hoppas Ni får en bra sista dag/kväll på 2011! Och även en bra början på 2012 :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar