torsdag 22 december 2011

Söderhamn/Valbo

Tjugo över sju vaknade jag imorse, lämpligt när kl stod på halvåtta.
Gick upp och gjorde mig klar för en tripp ner till Söderhamn. När jag kom till Fanny så började vi med en promenad i stan. Sedan drack vi kaffe, lekte med tjejerna, åt lunch och åkte till Valbo lite spontant sådär...
Fanny skulle köpa klänningar till tjejerna som de ska ha på julafton och jag köpte mig äntligen ett par mammajeans. Lite tråkigt att gå i leggings JÄMT!
På vägen hem mötte vi upp våra kära pojkvänner på MAX i Gävle för middag. De jobbar och bor även tillsammans där nere, så det var ju lämpligt :-))
Sedan hämtade jag upp Izabelle som skulle åka med till Iggesund innan jag åkte hem.

Nu är jag trött som satan och ska krypa ner under täcket snart. Det tar på krafterna att hänga med en två respektive treåring en hel dag :-)) Stor eloge till alla mammor som har tålamodet kvar dag efter dag efter dag...:-)

Imorgon kommer Darling hem, då blir det julklappshandling och griljering av skinkan! Längtar efter en skinkmacka nu... Längtar efter honom också... Såklart! Även om jag fick pussa en massa på honom idag :-)
Sen är det ju även uppesittarkväll, det blir mysigt de!

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar