onsdag 28 december 2011

Slappardag!!

Idag har jag haft en riktig slappardag i soffan. Så snart ska jag hoppa i säng så det blir imorgon och jag får hitta på nåt. Lite för rastlös för att bara ligga hemma ja :-) Sov till ett bara och la mig åtta imorse, så bör ju kunna sova snart, tycker jag.

Imorgon blir det en fika i Söderhamn med en massa fina och härliga tjejer och barn. Många som är hemma över jul och nyår. Ska bli väldigt mysigt!!

Junior är mer vaken nu och det är livat där inne mest hela tiden. Börjar också känna mig mer otymplig.. Som när man ska in och ur bilen eller upp ur sängen el soffan. Ta på strumpor och skor börjar också bli lite kämpigare :-))
Men det är mysigt också..
Inte att känna sig otymplig men att han håller på och bufflar runt där inne mer.
10 veckor kvar nu...

Nu ska jag söva!
Sov gott!!




2 kommentarer: