tisdag 20 december 2011

Dagen...

Efter mitt förra inlägg somnade jag faktiskt om, himla skönt! Från strax efter sex nån gång till åtta sov jag, då ringde klockan.

På MVC såg allt bra ut, hade gått upp ett kilo sen sist för tre veckor sedan. Kändes helt okej! Pratade lite om mina rädslor inför förlossningen också, känns liiiite bättre nu :-) Hon sa att jag även fick gå till förlossningen och prata med någon där, om jag ville.

Sedan blev det en fika på stan med Bea, Jansson, Natalie och lilla Elisia. I nån timme..

Tog en promenad och slängde ihop en snickerskaka när jag kom hem som jag nästan hann klart med innan Angela, Niklas och Noah kom. Vi fikade och jag fick julklapp... Eller Junior fick julklapp :-))



Älskar dom här kläderna!!! Tycker de är så himla söta... Och dyra!! :-/ Så perfekt att få! ;-)
Tack så mycket för det! <3

Måste slänga in nån bild på min sötaste gudson också, som bara växer och växer!!






Helt inne i tv:n här :-))

De åkte hem vid sju. Tog en promenad och har sen bara jolmat runt lite.
Nu är jag så trött så jag ser stjärnor nästan!!
Så godnatt och sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar