onsdag 21 december 2011

Fika och hemmajolm!

Ja, idag blev det en tur in till stan igen. Träffade Hanna och lilla Eddie på en fika på 24:a, det var längesen vi sågs nu så det var på tiden. Precis när de skulle gå till BVC så kom Samuel och Jon-Erik, så då satt jag och surrade med dem tills Hanna kom tillbaka och även Fredrik och Lisse kom... En helt vanlig dag på 24;a alltså :-)) Det blev en tretimmarsfika innan jag var hemma igen.

Sedan har jag varit ute och gått, ätit och legat i soffan bara... Var precis ute på sista kvällspromenaden som blev på nästan en timme, skönt!
Nu är det snart sängdags, är trött fast jag sov enda till tio idag :-)

Imorgon hoppas jag på att vakna tidigt. Tänkte åka ner till Söderhamn över dagen och börja med att tillbringa förmiddagen med Fanny och tjejerna. Det var INTE igår! Så klockan står på 7,30, så får vi se om jag kommer upp då... ;-)
Fanny å jag! Lite glada i hågen var vi här :-))

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar