söndag 11 december 2011

Söndag och jolm!

Kl fem imorse vaknade både jag och Fredrik och ingen av oss kunde somna om. Vi låg och drog oss till strax efter sex, sedan klev vi upp. Tände ljus, gjorde frukost och tittade på en film. En riktig mysmorgon :-)) Sedan har jag diskat, varit ute och gått i 45minuter och poat runt lite och klockan är bara halvelva... Skönt! Men snart så kommer väl tröttheten.
Min kropp är väl van vid att vara vaken nattetid efter alla mina jobbnätter och Fredrik är ju van vid att kliva upp kl fem, men en stödvila lite senare så kan vi nog vara vaken ikväll oxå :-)

Iallafall så har de jättegod mat på Medelhavskällan, jag är supernöjd! Vi hade väldigt trevligt. Sedan åkte vi hem till Fredriks morbror Krille m familj och fikade allihopa. Vi kom hem vid halvtio, jag somnade ganska fort på soffan så kl elva gick vi och la oss. Lite trött! Men jag hade inte sovit mycket på dagen.

                                                     Morfar (jubilaren) och Mormor
                                                     Mongot ;-))

Hela familjen!!

Nu ska vi göra når krea här hemma... Fixa klart i köket, åka till Färila eller ta en fika.. Tydligen så ska vi åka till Färila och träffa Crille och Jennifers lilltjej :-))
Hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar