tisdag 10 januari 2012

Onsdag

Nu var det ett tag sen jag bloggade, har väl inte hänt särskilt mycket heller. Förra veckan var jag ledig från och med måndag, jätteskönt. Blev en del "med andra ord" kvällar då :-)) Första på onsdagen hemma hos Fredrik och Lisse. Först åt vi taco och sen spelade vi, en massa gånger. Skitkul!



Det var Fredrik och Lisse, Adrian och Lena, Samuel och Lina och så jag :-)) Min Fredrik kom hem på torsdagen, då åkte vi till Helena och Micke och spelade med dom. Även Fredrik och Lisse.



Och på fredagen var vi också hos dom och tittade på The Voice och spelade :-))

På lördagen kom Simone och hennes Fredrik (populärt namn i Hudik, tydligen) till oss och åt mat och tittade på Gladiatorerna och film, In time. Det blev potatisgratäng med kyckling till oss tjejer och älgbiff till grabbarna och grönpepparsås. Väldigt gott! Till efterrätt åt vi fruktsallad med glass och grädde och lite senare fikade vi kaffe med bulla och sånt... Kan säga att jag var så mätt så jag trodde inte det var sant!

Idag (onsdag) går jag in i v.33, har alltså gått 32 fulla veckor. Tiden går för fort nu, hänger inte alls med. Syrran är i v.37 och kan alltså föda när som helst, så spännande :-))



Bjuder på en stormage idag :-)

Imorgon ska jag till Söderhamn och träffa massa andra gravida tjejer, det blir skoj! Sedan är det tänkt att vi ska fortsätta träffas en gång i veckan eller så när bäbisarna kommit. Så det blir en där och en här i Hudik. Tiden lär väl finnas när man bara ska vara hemma sen :-))
Jag ska även hälsa på Angela och Noah, som nu är TRE månader, stora killen :-) Jag har ju alltid sagt att bäbisar blir som sötast när de är runt tre månader. Innan är det mer som ett litet paket som man tror ska gå sönder när som helst. Så det ska bli kul att få klämma på honom imorgon!
Snart är det dop också, det blir kul!

Nä, nu ska jag ta tag i städningen på det här stället! Så skönt när det är sista natten, bara det gör en mycket piggare :-)) Hoppas ni sover gott där hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar