tisdag 31 januari 2012

Tjo!

Snart ska jag iväg på mammagrupp i Vik, ligger på vägen in till stan, lämpligt :-)) Vi blir nog många tjejer idag, verkar det som, kul de! Sju stycken, som jag vet iallafall.

Fredriks mamma och pappa kom i förmiddags och tittade på min bil, kollade så det gick att köra med den. Det gör det, så det var ju bra. Har gjort en skadeanmälan också, men innan jag åker med den till en verkstad ska Fredrik få titta om det går att fixa billigare själv än vad självrisken går på. Det är bara spoilern som smällt av, ingenting under, som tur var.
Gullig dom som åkte hit och tittade på min bil!!

Idag har jag varit och tagit en kaffe med Herr Jansson på 24:a och så var jag till Dollar och köpte sprayfärg. Tur jag ska åka hemifrån snart för usch vad det luktar. Ändå sprayade jag ute och lät det torka där. Tröttmössan är på idag också.. La mig vid tre inatt och vaknade sju av att jag måsta kissa och självklart skulle Torsten ut då... Jag hann lägga mig igen och höll precis på att somna när han ska in igen.. :-// Försökte ignorera och tänkte att han dör inte om han är ute längre än en kvart, men så tänkte tydligen inte han.. Han hoppade på handtaget och jamade och ville inte ge sig.. Så det vara bara att snällt kliva upp och gå ner och släppa in honom. Jag hade inte hjärta att ligga och lyssna på det :-))
Sen ringde klockan nio.. Men det är bra, då är jag trött ikväll och kan somna i tid.

Nu ska jag strax åka!
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar