tisdag 17 januari 2012

Tjockis!

Jag har blivit riktigt tjock nu! Blir nästan förvånad varje gång jag ser mig själv i spegeln, utan tröja... :-)) Sist jag var på MVC hade jag totalt gått upp 6kg sen inskrivningen, jag ska dit på torsdag igen och då har jag nog lagt på mig en massa fler... Känns det som iallafall :-)
Imorgon går jag in i v34 och hur mycket alla än säger att "det kommer att gå så bra" och "det är en upplevelse" och bla bla bla... Så blir jag bara mer och mer nervös. Jag tror att rädslan blev värre när jag fick foglossningarna. Men men, det är som det är..

Idag sov jag bara mellan nio och tolv, dags att vända om dygnen efter fyra nätters jobb. Så här har det varit tröttmössan på hela dagen.
Är nu ledig fram tills på fredag och sen jobbar jag dagtid hela helgen. På måndag har jag sju jobbnätter att se fram emot... Hua!!! Men det är ju sista rycket liksom :-)
Var iallafall in till stan och tog en kaffe med Jansson, Bea och Elin samt uträttade lite ärenden. Sen har jag bara varit hemma, legat och halvslumrat på soffan... Blir tidig kväller ikväll skulle jag tro.

Tre mornar i rad när jag gått min "efter jag jobbat natt morgonrunda" (som är en kort runda jämfört med en vanlig "morgonrunda" =) ) så har även Torsten gjort oss sällskap... Jag tycker ju att det är så gulligt såklart. Roligt med en katt som tycker så mycket om Tiger också.

Imorgon ska jag träffa Peter på stan för en fika... ..
Sen på torsdag kommer Carla hit och hälsar på över dagen, hon ska till tandläkaren så vi ska ses på stan när hon är klar. Jag har nog inte fått någon klarhet i varför man åker från Uppsala till Hudik för att gå till tandläkaren, men jag måste fråga henne om det :-))
Även Mamma skulle kanske åka upp..
Så då blir det en dag på stan med fika och surr!
På kvällen ska jag till Mikaela för att träffa vår nystartade mammagrupp, ska också bli himla kul! Och så kommer ju även Fredrik hem då...
Så torsdag är en riktigt bra dag!! :-D

Sov så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar