fredag 20 januari 2012

Tråkigt!

Har så väldigt tråkigt här på jobbet nu, så jag bloggar väl lite igen då :-))

Jag var ju på mammagrupp igår, hos Mikaela. Det var hon, jag och två tjejer till. Det är fler som ska vara med, som de har sagt iallafall, men då var det bara vi som kunde.
Det var iallafall jättemysigt, vi fikade och pratade bäbisar... Nä, vi pratade faktiskt om annat också :-)) Vi bestämde att vi skulle ses en gång i veckan, så nästa gång blir på tisdag hos Johanna.
Jättekul och perfekt för mig som knappt känner nån här som ska ha bäbis, förutom Simone.

När jag kom hem hade Fredrik kommit hem från sin jobbvecka, så vi fixade spjälsängen och kollade sedan på film. Real steel, en riktigt bra film som jag verkligen kan rekommendera! Innehöll det mesta, spänning, tårar och lite kärlek :-))

Jag börjar bli ganska less på att vara gravid nu! Inte att det är tungt el så, mest bökigt! Detta kissande på nätterna och då är jag bara uppe ca två ggr per natt.. Men på morgon brukar ju jag oftast direkt gå ut med Tiger, jag kissar ändå TVÅ ggr innan jag går, ifall att... Men jag hinner gå fem minuter, sen trycker det på och det känns som att jag ska kissa på mig resten av promenaden. Men jag vet ju att det bara kommer några droppar när jag väl sätter mig, så jag håller mig jämt. Eller när man sitter ner och reser sig upp, då blir jag direkt kissnödig.
Å dessa foglossningar!! Ni som varit gravida vet ju, det är inte kul på nåt sätt!
Jaja, har jag fått gnällt lite om det också :-)) men jag förstår mig inte på de som bara ÄLSKAR att vara gravid.. Tur att vi alla är olika.
En och en halv månad kvar snart bara, det ska jag väl klara av iallafall :-))

Två timmar kvar nu, sen hem och sova så jag orkar upp kl sex imorgonbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar