torsdag 12 januari 2012

Bla ha!

Idag tänkte jag ta en hemmadag. Städa och pilla lite med min nya ipad :-))
Men vid halvtvå får jag ett sms av Jansson som undrar om vi ska ta en kaffe. Så jag hoppar in i duschen och 45 minuter senare var jag i stan :-))
Det blev en långfika med Jansson, Lisse, Jessica, Mona, Samuel, Lina och Lena. Väldigt trevligt!

När jag kom hem donade jag lite och fixade mat tills Fredrik kom hem från jobbet.
Å nu ska vi titta på The change up, som verkar vara en väldigt rolig film!

Frågade Mikaela idag om vi skulle dra igång en mammagrupp här i Hudik också, det var hon helt mä på :-)) Så hittills är vi nu sex tjejer, tror jag, som ska ses om en vecka...
Det ska bli kul med en mammagrupp här också, där jag bor såklart. Lära känna lite nya tjejer som också ska ha bäbis och gå hemma och vara mammaledig, perfekt!

Nu film!





6 kommentarer:

  1. Vad kul med mammagrupp! Får se om vi hamnar i samma som anordnas hos bvc :-P Hoppas du/ni mår bra! Våran bebbe har vändt sej neråt nu :-)

    SvaraRadera
  2. Ja visst, jag tänkte ju höra med dig om du ville vara med på den här också...? Vi tänkte ses på torsdag kl halvsju.
    Jaså, då fixerar h-n sig nog snart, spännande :-)) Vi mår bara bra men vissa dagar har jag foglossning och det vet jag nu att det inte är någon lek :-)) Hur går det för dig med dom? Jag ska vara glad att jag inte har det varje dag och att jag fick det så sent, hade förmodligen blivit tokig annars!

    SvaraRadera
  3. Vilka är ni då?:-) Å vart ska ni ses? Har erann bebbe lagt sig nedåt då? Med foglossningen är det olika från dag till dag. vissa dagar har jag extremt ont. Uffa,så du åkte på foglossning du med :-( däremot nätterna är dryga... d kryper i mig då jag ska sova å jag sover mellan 2-4 timmar per natt :-( men snart är d över :-)

    SvaraRadera
  4. Ja, jag känner ju inte så många, men Mikaela Dahlström och min Fredriks syster Simone och sen är det tre till, tror jag. Som jag inte vet vilka det är :-)
    Usch, vad drygt att inte kunna sova på nätterna. Jag vaknar bara flera ggr och ska upp och kissa, men krypningarna får jag bara när jag sitter länge, så det är skönt.
    Sist jag var där så sa hon inget om att den vänt sig iallafall, så jag tror inte det. Fast nu när jag tänker efter så när jag känner att han hickar så är det liksom långt ner :-) Men jag vet inte.. Jag ska dit på torsdag igen, då kanske :-)
    Ja, mycket snart är det över!!!! :-)

    SvaraRadera
  5. Okeej :-) Ja Mikaela vet jag vem d är iaf:-P Vart ska ni ses då? Ja kissandet kommer man inte undan :-( Jag bad Bm känna om våran låg nedåt eftersom jag känner sparkar tydligast vid revbenen...å då hade jag rätt :-) Men vi kan väl byta nr via mailen.. är ju lättare att hålla kontakt så än bloggen :-P

    SvaraRadera
  6. Vi tänkte ses hos MIkaela, sen får vi turas om att vara hemma hos varandra. Blir myspys de :-)
    Aha, ska höra på torsdag jag också då :))
    Du kan få mitt nummer här och så kan du sms:a ditt till mig, 070/2664167.
    ;-)

    SvaraRadera