fredag 20 januari 2012

Moster!!!

Har ju jag blivit idag :-)) Igen! Malin som varit så säker på att det skulle bli en tjej, men icke.. Lite snopet när det kom ut en liten pojk!
Dessutom har de köpt en massa rosa kläder och tjejgrejer :-)) Senast igår när mamma var här så köpte hon en rosa kofta och en tunika med strumpbyxor, hehe! Det får hon byta.
Det blir kul, med två pojkar i familjen.
Men nu tror Fredrik att vi kommer att få en tjej bara för det, haha! Men det blir en pojk, det vet vi ju ;-))
Hon skulle egentligen ha, eller hade tid, den tredje februari.. Så han kom hela 15 dagar för tidigt.. Nu hoppas ju jag att jag också får tidigare såklart!! Men det blir väl tvärtom då bara för det.. Men hoppas kan man ju! :-))



Så imorgon när jag slutat jobbet åker vi direkt ner till Söderhamn och snusar nyfödd bäbis, längtar massor!!!! <3
Jag kommer bli sååå sugen på att vår lilla krabat ska komma :-))
Vi skulle visserligen åkt dit imorgon ändå, eftersom Malin fyllde 35 i måndags.. :-)

Fixade sängen igår också, så fin! :-) Här får ni en bild på den!



Det blev tummen i den till att börja med.. Lite rosa till en pojk har ingen dött av :-))
Bara mobilen som saknas där nu.

Sitter på jobbet nu, första dagen av tio.. Tre dagar och sju nätter.. Fasar lite för de sju nätterna, men bara jag sover så går det ju bra! Grejen är väl att jag har lite svårt ibland för att sova länge, men det blir nog bra!
Sedan är jag ju ledig sju dagar, så det blir skönt!

Kan jag åka ner till Söderhamn och träffa alla bäbisar/barn hela veckan om jag vill!
Elsa har ju fyllt år och snart är det Ebbas tur, så jag läre åka ner och gratta dom också! Stortjejerna! Även Mamman har ju fyllt 25!! :-))
Tänkte först att vi skulle åkt på nån rolig kryssning tillsammans till våren, som present då... Men jag har tagit mitt förnuft till fånga och insett att jag nog inte vill åka ifrån min bäbis ett helt dygn redan då.. Så det blir en annan grej som gör att vi blir borta över kvällen bara :-))

Näe, slutsargat för idag :-)
En trevlig fredag önskar jag er!!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar