måndag 30 januari 2012

Blää!!!

Idag åkte jag till Söderhamn på kvällskvisten och hälsade först på Systeryster, Robert, Izabelle och lilla nykomlingen som fortfarande inte fått nåt namn... Mamma kom också dit samtidigt som mig, så då fick jag träffa henne med :-) Fikade, surrade coh tittade på tv.

Söt då <3


Sedan åkte jag hem till Angela, Niklas och Noah. Där fikade vi och surrade lite mer :-)) Noah bara sov han, var tvungen att ta ett kort för han var ju så fantastiskt söt när han låg där med sin nalle :-)



En väldigt trevlig kväll hade vi (jag&Tiger) i Söderhamn.
MEN!!! Anledningen till min titel på inlägget... Jag har ju aldrig haft tur med mina bilar, som ni alla vet... Så inte nu heller. På vägen hem ska jag köra om en lastbil och mitt på vägen, på E4:an alltså, så står det en stor grå klump av nåt slag... Eftersom det var mörkt och "klumpen" var grå precis som vägen så hann jag inte se den förrän det var för sent och kör rakt in i den. Jag hann tänka innan att det såg ut som en sån där sugga, men som tur var så var det inte en sån, då hade jag nog varit mer död än levande nu. Men nåt stort och hårt var det, så min bil är inte så hel nu... Halva fronten fram är borta och nånting under bilen är också löst och hänger ner... Blir så less!!! Orka ligga nåt dylikt mitt på E4:an liksom... Den kan ju knappast ha kommit dit av sig själv.


Nog för att bilen är försäkrad men självriskspengarna hade ju varit bra att ha till annat nu och att dessutom vara utan bil är ju omöjligt här ute på landet... Jaja, vem blir förvånad?!?

Har fått en bild från dopet också, på mig, Angela och Noah. Fotografen är riktigt duktig och den här bilden gjorde hon svart/vit och "gammal".

Jättefint kort!!

Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp i tid imorgon. Lär vända tillbaka dygnen nu igen...
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar