söndag 22 januari 2012

Söndag!

Jag tycker inte om söndagar! Förr var det mysdagar för mig, ligga i soffan och äta gotta hela dagen.. Men inte nu längre.
Oftast jobbar jag, tre söndagar av fyra och Fredrik åker ju iväg på jobb då han också.. Så det är inga roliga dagar!

Igår jobbade jag till tre, sedan åkte vi ner till Söderhamn och hälsade på lilla underverket. Å han var ju så söt!!!! Riktigt bäbissöt!! :-))



Längtar verkligen efter vår lilla fis nu!!
Angela, Niklas och lilla Noah var där när vi kom. Noah såg helt plötsligt stor ut :-)



Å han gillade inte att vara med på kort! Det blev ramaskri och de packade ihop och åkte.. Så det blev bara en snabbis vi hann träffa dom, tyvärr.

Vi var kvar till ca åtta.. Blev bjudna på tacos och fikade.. Och tittade på lillkillen :-) Som inte har nåt namn ännu..




Vi åkte förbi hos Fredriks föräldrar på vägen hem, blev kvar där till halv ett. Satt och surrade och grabbarna drack whiskey och rödvin.
Var så trött när vi kom hem så jag såg stjärnor. Promenad med Tiger och bums i säng.
Sover som en kratta på nätterna och gick upp strax före sex.. Då blir man lite tråkig :-)

Nästa lördag är det Noahs dop, det ska bli skoj!
Jag tycker bara att det är så himla svårt med doppresent.. Som Gudmor måste det vara nåt EXTRA fint också :-)
Har lite som cirkulerar i huvudet, men jag måste klura lite till...
Hur el vad man än köper så känns det alltid för tråkigt, för "lite" eller för opassande..
Så tips vore bra :-)

Har sett klart på första säsongen av Sons of anarchy nu och jag är fast! Den är riktigt bra faktiskt!
Egentligen är jag inte så förtjust i när det blir för rått, men det bra överväger det i den här serien.
Så ni som inte sett den, se den!!

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Nu är det ju lite fel årstid men det var det när jag handlade också så jag köpte ett presentkort. Sen vet jag inte vad Angela bor i, hus eller lägenhet men om det finns möjlighet så är mitt tips att köpa ett träd som man kan plantera. ( Jag köpte ett äppelträd) och sedan så får man se det växa tillsammans med barnet : ) Man kan ju skriva vad det är till för på presentkortet, jag köpte det på Kjelles : )
    Kram Mikaela

    SvaraRadera