onsdag 11 januari 2012

En dag i Söderhamn.

Idag fick jag bara sova till ett, dags att ställa om dygnet för två dagars ledigt och även en trip till mitt fina Söderhamn väntades.

Första anhalten blev hos Angela, Nicke och Noah. Noah var lite trött och kinkig.. Men hann mata lite och klämma på honom innan han somnade sött i sin säng. Han har blivit så stor och så söt lillfisen :-))
Å jag längtar massor efter vår lilla bäbis nu!!

Sedan åkte jag vidare till Mamsen och Veine. Där blev det massa gofika och surr. Veine fyller ju 60år idag, men vi åker ner och firar honom på fredag då det är kalas/fest.
Självklart åker man aldrig tomhänt från Mamma :-) Idag fick jag med mig det här:



En stor jättefin ljuslykta.
Ted fick en body och ett par strumpor av märket Lundmyr (Älskling), en "pippi"tröja med sockor till, en mysvovve och tre "vanliga" bodysar.
Tack så mycket Mamma <3
Om jag bara blir hälften så bra mamma som du är så är jag nöjd ;-)

Sedan åkte jag vidare till Syrran. Drack lite kaffe där också och satt och surrade lite innan vi åkte vidare till Maria för en träff med alla blivande mammor. Nu var visserligen alla mammor redan, utom jag :-))
Vi var sju stycken men kommer att vara åtta i fortsättningen då en inte kunde vara med idag.
Fikade och pratade bäbisar, förlossningar och allt sånt :-) Jättemysigt och jag ser fram emot nästa träff!



Mikaela (19:de april), Anna (16:de mars), Veronica (15:de mars), Syrran (4:e feb) och Maria (på tisdag)



Å så fick Malin knäppa ett kort så jag fick vara med med magen :-))

Hämtade sen Tiger hos Angela och åkte hemåt. Var hemma vid halvtolv, tror jag.
Hungrig som en varg är jag som levt på "frukost" och fikabröd idag... Inte bra, JAG VET! Men jag har ju bara ränt runt och liksom inte hunnit med maten..
Jag får äta väääldigt nyttigt imorgon istället ;-))
Då blir det en fika med svägerskan och så kommer min finaste kille hem!!! Det gillas!!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar