lördag 4 februari 2012

Lördag!

Har precis vaknat upp från en liten powernap, förstår inte varför jag är så trött precis hela tiden.
För att jag är ledig kanske...
Idag har vi varit och hämtat ett skötbord hos Fredriks morbror, sedan var vi på stan och fikade med Jansson, Lisse, Samuel, Lina, Jennifer m.fl. När vi kom hem tittade vi på en film och käkade tacos, göttans! Sen somnade jag en sväng då :-) Men snart börjar melodifestivalen, det måste man ju se!!!

Igår var vi på föräldragrupp för första gången, fast vi kom ju 45min försent såklart :-) Jag hade hade skrivit i min almanacka, såg jag när vi kom fram, mammagrupp 10-11 och föräldragrupp 11-12... Så jag vet inte hur jag tänkt el gjort :-) Men iallafall så hann vi med att träna på andningen... Kändes väl lite sådär men det ska ju vara bra sägs det.. :-)
Sedan blev det en fika med Bea, Elin och Jansson på stan.
Lagade mat när vi kom hem och Fredrik gjorde en kladdkaka sen och jag chokladbollar :-) Så då bjöd vi hit Fredriks mamma och pappa på lite fika. De var här några timmar och när de åkte vid åtta så åkte vi hem till Fredrik och Lisse där vi tittade på tv och spelade yatzy med Jennifer och Natalie.

I torsdags var jag till MVC på koll, hon sa då att bäbisen nu fixerat sig. Vilket jag nästan förstått då han ligger och trycker nedåt hela tiden, på blåsan eller bara så att det gör ont liksom.
Så han får så gärna komma ut nu vår lilla bäs!!! Jag blir så sugen när jag träffar syrrans lilla krabat, Wille, som han nu heter. Jag var där i onsdags igen och träffade familjen, först till syrran och sen åkte vi hem till mamma och Veine och fikade.

Nu börjar melodifestivalen, så vi hörs sen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar