måndag 27 februari 2012

Sömnlöst!

Sitter i soffan och kan inte sova... La mig med Fredrik vid tolv men efter jag legat och gäspat och andats högt så gav jag upp. Vet att han stör sig på minsta ljud så jag fick först ett litet skrattanfall, sen gick jag upp.. Förstod att jag inte kunde somna iallafall.

Nu sitter jag och "spelar" drawsomething med Johanna och Lina.. Mina vanliga nattspelarvänner :-))
Fast vi har gått från wordfeud till detta nya roliga ritarspel nu..
Tur det finns bra tidsfördriv nu mera :-))

Idag sov jag till strax efter ett. Sen åkte jag in på Waynes och fikade med Jansson, Lisse, Lina, Mona och några fler.. Trevligt trevligt!
Sedan mötte jag Fredrik i Iggesund där vi tog en kaffe med Tina.
Sen har vi bara varit hemma. Skönt att ha honom hemma på kvällarna nu. Han ska ta ett jobb här hemma i tio veckor snart, så det passar ju perfekt när bäbisen kommit!!

Imorgon ska jag träffa Peter kl elva för en lunch på Gossip. Sen ska jag träffa Jonna för en fika på stan.. Och en promenad kanske.. Det ska ju bli finväder!

Och i helgen ska Tina få klippa och färga utväxten på mig, det ska bli så skönt! Kostar ju skjortan annars och nån gång läre jag utnyttja att jag har en svärmor som är frisörska. Men det här blir första gången jag gör det :-) Men jag har ingen lust att lägga ut över tusen kronor när det bara är utväxten som ska fixas.

Nä, klockan är snart två.. Jag kommer vara tröttis imorgon om jag inte kommer i säng snart. Fast det är jag ju jämt ändå!

Sov så gott!!

Tröttisar <3



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar