söndag 26 februari 2012

Helgen...

Har bestått av jobb och lite sömn.
I lördags vaknade jag strax före tolv, så då följde jag med Fredrik ner på isen, istället för att komma senare. Peter hämtade oss på fyrhjulingen, jag och Tiger satt bak på en släpvagn :-)) Gillades inte så mycket av min hund, men det gick bra! Han blev nöjd sen när han fick tillbringa några timmar lös på isen :-) Ätandes korv dessutom :-)
Superhärligt väder var det, satt och jäste i solen och grillade korv. Det var jag, Fredrik, Jonna, Peter, Lars och några till.











Vi kom hem därifrån vid tre kanske.. Jag och Tiger tog en promenad hem :-)
Tog en dusch och la oss i sängen och sov till halvsju... Jätteskönt!!
Sedan tog vi det bara lugnt hemma tills jag åkte och jobbade.

Igår sov jag oxå bara till ca halvtolv... Fredrik hade kafferep hemma så det var lite svårt att sova. Vi har ju inga dörrar att stänga heller. Först var Simone och Fredrik där, sedan måste jag ha slumrat till en sväng när de åkte tills jag hörde att Marcus kom... Då gav jag upp och tog en timmes promenad med Tiger istället. Kände på solen lite :-) Riktiga vårkänslor får man när solen lyser och det börjar bli bar mark.
Jag åt och la mig en sväng när jag kom hem, så sov mellan fem och sju kanske.. Väl behövligt!

Inatt har Anna varit här och jobbat med mig, hon åkte vid halvfyra. Skönt med lite sällskap så här sista natten.. Det går så mycket fortare då. Nu får hon gärna bli sju så jag får åka hem och njuta av en låååååång ledighet!! Med bajsblöjor och fattigdom ;-)) Härligt ska det bli!!

Nu ska jag fördriva tiden med att titta på Revenge och försöka hålla mig vaken..
Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar