onsdag 29 februari 2012

10 +

Vilket väder!!! Älskar plusgrader :-)) Såg när jag kom hem att det var 10+ och då är det inte ens någon sol... Skööönt!!! Tog en promenad med Tiger och diskade... Skulle behöva ta tag i å fixa badrummet, med skötbädden, blöjor och allt de... Men jag är så himla himla trött, så det får nog bli imorgon istället.
Konstigt att man på natten ska vara vaken och springa på toa och ha sig... Men på morgonen när klockan ringer, DÅ vill man inget annat än sova och behöver inte gå upp och kissa... Typiskt!

Om ni bara visste hur skönt det är att inte ha nå jobb framför sig att tänka på... Att hur trött man än är så är det liksom lugnt, jag kan sova el vila när jag vill. Än så länge då :-) Men annars får jag sådan ångest när jag är trött för att jag oftast vet att jag ska jobba, men nu slipper jag det och känner mig genast mycket lugnare i själen... Å gladare :-)

Igår hade jag en rännaruntdag... Åkte in till stan till elva och lunchade med Peter på Gossip, riktigt gott var det!
Sedan mötte jag upp Jonna för en fika på Waynes och en tur på hälsokost för inköp av hallonbladste, det ska ju tydligen kunna sätta igång förlossningen samt vara läkande. Vi var också in på Gina såklart... Gud!! Jag vill ha allt därinne, finns massa fint nu. Massa fina jeans, linnen och tröjor... Hur ska det bli när man inte får shoppa och vill ha en massa vårnytt?!? Jag får helt enkelt strunta i att gå ner i vikt så jag inte vill handla... Eller inte... :-))
Hann bara hem och gå med Tiger så ringde Jansson å sa att de skulle åka till Söderhamn, så då passade jag på att åka med dom eftersom jag behövde hämta babysittern som jag skulle köpa av Englund. De släppte av mig hos syrran så åkte vi hennes bil till Maria. Där blev det tårta och fika, eftersom jag även lyckades tajma in Leos ettårsdag... Så det var ju perfa, fick jag gratta honom också! Strax efter åtta åkte vi hem till Hudik igen. Fredrik och Lisse följde med hem och tittade på Big Brother. Sedan var det läggdags, helt slut :-))

Imorgon får jag finfrämmande, Angela och Noah kommer upp och hälsar på. Hann inte åka till dom igår så det blir ju perfekt de! Känns som att det var evigheter sedan jag såg dom... Förra veckan på Waynes i å för sig.. Men Noah somnade ganska precis när jag kom, så han såg jag inte mycket av då.

Nu ska jag nog lägga mig å vila... Eller kanske baka lite...
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar