tisdag 7 februari 2012

En månad!!!!

Japp, idag är det bara EN månad kvar tills bäbisen ska komma... Plus minus två veckor då :-)
Känns ändå som att det är långt kvar då jag har alla dessa jobbnätter kvar att ta mig igenom... Men sen så!
Började iallafall natten som var, så six nights to go :-) Efter denna vecka är jag ledig några dagar och jobbar sen en vecka till... Sjukt att man sen inte ska jobba på flera månader... Finns det ens?? :-)) Ska bli gudomligt skönt iallafall! Men efter sommaren tänkte jag att jag skulle börja lite smått igen... Nån helg ibland och så.

Sov till två idag, tycker att det är på tok för kort egentligen, men det brukar ordna till sig efter några fler nätter.
Duschade, slängde i mig lite havregrynsgröt och gick sen en timme med Tiger.
Nu sitter jag och väntar på att laxen i ugnen ska bli klar, sen ska jag åka till Delsbo innan jag börjar jobba.

Imorgon ska vi på Bockarna med mammagruppen, vi ska ta ett sista farväl till den berömda pubmackan :-)) Bockarna stänger ju snart och det ska istället bli nån engelsk pub där... Eller nåt sånt.
Så det ska bli mysigt!
Inte den engelska puben, utan att vi ska ses där... :-)) 

Nä, har inte så mycket vettigt att komma med..
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar