måndag 20 februari 2012

Måndag.

Sista jobbveckan är här, gud så skönt!! Inatt ska Anna, som ska jobba istället för mig, jobba med mig hela natten. Blir bra det för jag kommer förmodligen vara jättetrött. Vaknade åtta i morse av att Fredrik låg över hela mig, vilket han visserligen gjorde hela natten, men då gick jag upp och la mig på soffan istället :-) Åt frukost och småslumrade lite innan jag gick morgonturen med Tiger.
Sedan blev det en lunch med Peter på 49:an, gött!!
Hämtade Fredrik och åkte och storhandlade, det var helt tomt överallt här hemma.
Tror det tog musten ur honom.. Fast han sov hela natten och länge idag så blev han helt slut... Inte så konstigt, han ska ju vila.. Helst hela tiden. Men han kanske förstod det då, när bara en handling gjorde honom så trött.

Snart kommer Simone och Fredrik hit och äter tacos med oss iallafall.. Kanske kollar på en film också innan jag ska iväg å jobba. Lite mys så där på en måndag :-))
Blev dåligt med det i helgen... Förutom att jag låg med Fredrik i sjukhussängen och tittade på mello då :-)

De ringde från jobbet och frågade om jag ville jobba torsdagnatt också... Fast jag sagt att OM Edith blir fortsatt sjukskriven så vill jag INTE ha onsdag och torsdag denna vecka, inge mer sjunättersvecka och framförallt inte när jag också jobbat helgen innan... Men nu ringde de ÄNDÅ och frågade.. Jag hatar att säga nej, känner mig så taskig. Men jag sa helst inte, att de får ringa om det absolut inte går på annat sätt. Fan, jag ska ha bäbis om två veckor, jag ORKAR inte, haha! Jag har jobbat så mycket utöver mina nätter ändå nu de senaste månaderna, nu vill jag inge mer... På ett tag iallafall :-)

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar