söndag 19 februari 2012

Söndag, en bra dag!

Nu är ordningen återställd!
Vid halvtolv idag när jag var på väg att åka till sjukhuset så ringer Fredrik och säger att han får åka hem... Men så skönt!!!
Trodde inte det igår när de hittat två nya blödningar i hjärnan på honom, de var väldigt små, så de trodde inte det var nån fara. De två han hade innan var borta och de hade varit större än de här nya. Men lite läskigt när det uppstår nya blödningar, dagen efter!!..
Men han fick åka hem idag och nu ska han vila en vecka och blev sjukskriven i två.
Så jag åkte och hämtade Simone i Iggesund och sen till sjukhuset. När Fredrik var klar åkte vi till hans mormor och morfar, även hans farmor och farfar var där, och fikade annanaspaj med glass :-))
Å nu är jag på jobbet... Hade ju helst varit hemma med min Darling, men han behöver vila, så han får klara sig :-) Tiger är med Jansson och Varja igen, så får han vara ute hos dom och springa lite istället för att bara ligga här el hemma med en trött husse.

Nu har jag planerat så här.. Jag jobbar min sista vecka nu, veckan som kommer och Fredrik ska ju vila... Så NÄSTA vecka, när jag är ledig och han ändå är hemma tänkte jag föda barn! Redan på måndagen helst, skrev syrran :-)) Å det är helt okej för mig! Skulle ju passa så perfekt :-)
Men men, den som lever får se..

I fredags hämtade vi vagnen, den är så fin :-) Sedan hade ju Fredrik lite bråttom hem till crossåkandet så vi hade bestämt att vi skulle handla grejer till den och lite annat på lördagen, när jag var ledig och det skulle bli fulväder... Nu blev det ju inte riktigt som vi tänkt oss, så vi får fixa det i veckan istället. Måste handla en fäll och kudde till vagnen, madrass till spjälsängen, en nässug och det sista till BB-väskan... Sen har vi det som vi måste ha, tror jag :-)

Jag ska berätta om min babyshower oxå, i ett annat inlägg. Fick så himla mycket fint och jag är mer än nöjd! Angela hade gjort det riktigt superbra och alla andra var oxå riktigt nöjda :-)

Men nu ska jag jobba vidare.
Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar