lördag 11 februari 2012

Lördag

Idag vaknade jag halvtvå, i vanlig ordning. Kunde inte somna om så hoppade in i duschen istället och åkte in till stan för en fika med Linda (Sundin), Matilda och Therese. Har inte träffat Linda på hundra år... Känns det iallafall som.. Så det var väldans trevligt!!

När jag kom hem slog vi på en film, som jag låg och småslumrade till.. Nån ny med Nicholas Cage som blev alldeles för konstig, tycker jag.
Sedan sov jag till melodifestivalen, så den enda jag hörde var Dileva och tjejen innan... Men jag missade inte så mycket, kan jag tro :-))

Nu sitter jag på jobbet, med Tiger. Fredrik är ute och roar sig med Marcus ikväll, så jag får väl ett trevligt fyllebesök sen :-)
Två nätter kvar med denna, underbart skönt!!
Sen blir det inga fler sju på rad, orkar inte, vill inte!!!!

Nu ringer Angela, så nu ska jag babbla med henne :-))


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar