söndag 12 februari 2012

Man ska ha husvagn...

Sjunger dom på Så ska det låta :-)) Å det skulle ju även vi vilja ha! Mysigt att dra iväg i sommar med alla bäbisar på nån camping och bara ha det bra... Man kan ju hyra el låna om inte annat. Vi har iallafall pratat om det, så får vi väl se... Utlandsresa känns lite väl tidigt denna sommar.

Idag/ikväll blev en mindre bra kväll... Foglossning och illamående med allt vad det innebär, ligger som ett slakt i soffan nu. Jag och Fredrik åkte till Tina innan han skulle iväg neråt igen. Jag drack en halv kopp kaffe och åkte sen hem, orkade inte.. Hon hade iallafall köpt oss en torkställning och även hämtat ut liggdelen till vagnen, jättefin! :-) Sedan hämtar jag resten av vagnen i veckan, så personalen får visa hur man gör och så... Inte bara och bara tydligen :-)

I veckan, när Fredrik kommer hem, ska vi försöka köpa allt det sista som behövs till lilldrutten. Skönt att bli klar med det. Men jag läre ju vänta till efter babyshowern, säger Angela :-) Så jag har ju varit duktig och gjort det :-)

Imorgonkväll ska mammagruppen få ta sig ut på landet :-) Blir mys de! Jag ska nog göra en äppelpaj,.. med havregryn denna gång. Måste ju prova det också, så det blir ju ett ypperligt tillfälle imorgon. Sedan blir det lite annat gott också såklart! Finns ju inget bättre än kaffebröd nu för tiden... Förrutom idag då :-/

En fika med Bea blir det imorgon också..

Nu ska jag försöka vila lite.. Om det går när jag har en bäbis i magen som ligger och trycker upp stjärten mot bröstena liksom, spänner en hel del... Han vill nog komma ut :-))


Syster och lilla Wille :-)

Wille <3

Kaggen, 36 fulla veckor.

2 kommentarer:

  1. Tänk att de blev en bebbe lixom, vi som tjata på "dej" allihopa haha :) gu så mysigt... vi har oxå pratat om husvagns semester de är ju super mysigt!!

    SvaraRadera
  2. Jo, det blev ju så... Å tur var det ;-))
    Ja, väldigt mysigt!! Roligt om man är många som åker iväg på nån camping och så...

    SvaraRadera