torsdag 9 februari 2012

Blocktrött!

Klockan är tre, jag har gjort allt som ska göras och är nu blocktrött! Inte så bra... Jag har haft sällskap av tjejen som ska ta över min tjänst när jag är mammaledig, men hon slutade nu kl tre. Så vi har liksom gjort allt som ska göras för att hon skulle kunna vara med på allt. Det går ju lite fortare när man är två. Så nu har jag alltså fyra timmar att slå ihjäl för mig själv utan att somna... Blir kul :-))

Fick precis sms av Angela, så det är inte bara jag som är vaken iallafall :-) Har jag någon att wordfeuda med ett tag.

Måste hitta mig en ny bra serie att titta på... Har ju tittat på alla fyra säsonger av sons of anarchy nu, så jä-la bra!!!!! Jag är sååå ledsen att det tagit slut!!!
True blood eller The walk of dead kanske...

Nä, nu ska jag läsa dagens HT och gårdagens aftonbladet och expressen.
Sov gött!!



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar