tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag...

Å jag har, bortsett från mina promenader, legat på soffan hela dagen och tittat på Cougar town. Synd att det bara fanns en säsong att ta hem.. Så idag har jag iallafall VILAT :-)) Inte så ofta det händer utan att jag blir megarastlös men idag var det bara skönt. Har varit så trött de senaste dagarna.

Imorgon ska jag tillbringa dagen i Söderhamn och det ska bli sååå kul!!!! Babyshower hos Angela, som är en riktig fixare, så det kan inte bli annat än superskojigt :-)) Och en hel kväll med familj och vänner, love it!! <3
Innan åker jag nog till systeryster en sväng och sedan till Fanny, det var längesen jag träffade Elsa och Ebba nu.

Igår var det full rulle hela dagen. Fikade med Bea, handlade och fixade arbetsgivarintyg hos rekryteringen. Sen hem och städa och baka lite chokladbollar och gjorde en äppelpaj tills mammagruppen skulle komma. Vi fikade en MASSA och surrade lika mycket :-)) Som vanligt!! En bunt riktigt härliga tjejer å jag är väldigt glad att vi drog ihop den här gruppen. Ska bli så kul när bäbisarna börjar komma, en efter en..


Här har vi fyra av dom. Först Emma som ska ha den 16de juni, Martina som ska ha den 2a april, Mikaela som ska ha 14de maj och Jonna som ska ha 4e mars.
Johanna och Hanna var inte med denna gång.

Nu har jag precis duschat och ska lägga mig i renbäddad säng, finns det nå härligare??
Hoppas jag får sova inatt utan att vakna 45ggr av konstiga drömmar, kissande eller katter som ska in el ut...
Jag skulle vilja komma upp i tid imorgon utan att vara blocktrött, men det är väl inte att ge sig fan på :-))

Natti natti med er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar