fredag 2 mars 2012

En liten bäs..

Fick Jonna och Peter igår morse. Så himla kul!! Förutom att vi hade ju bestämt att få samtidigt då... Men hon smet före :-)
Men hon hade ju tid tre dagar före mig, så jag får väl ploppa ut min imorgon jag då!
Vi ska iallafall dit sen och snosa lite, myyysigt!!
Det blir bäbisar överallt!
Även Johanna, i mammagruppen, fick sina tvillingar för två veckor sedan. Träffade dom igår på stan, två små små söta tjejer!
Jag blir ju avundsjuk ja!! :-)) Kan inte vår lilla drutt komma ut snart!!!

Nu ligger jag i soffan hos svärmor och svärfar, otroligt mätt i magen. Röding, potatis och sås har vi ätit här, gött! Sedan lite kaffe och bulla på det... Såklart!
Vi har även hunnit med en kaffe på stan med Jansson.

Igår var det mammagruppskväll igen, hos Mikaela blev det denna gång. Vi var några kort, så det var jag, Mikaela, Hanna och Emma. Lika trevligt och mysigt som vanligt! Nästan roligare för varje gång då vi lär känna varann bättre och bättre och därmed också blir "tryggare" med varandra.

Igår beställde vi vår nya soffa, en fyra meters med 96cm djup. MYYYYS!!!!
Coseycorner och divan på andra sidan. Och det som är så bra är att den kommer nästa vecka redan... Inte orkar jag vänta i flera månader på en heller, vill ha en nu innan bäbisen kommer, som vi kan krypa upp och mysa i :-))
Tack Mamma!! <3
Så nu lägger jag ut min Ektorp hörnsoffa på blocket, lite sorgligt eftersom den är väldigt vit och fin.. Men med djur och barn är den inte så lämplig längre. Tycker jag inte gör annat än tvättar och tvättar.. Skönt att slippa det!

Nu ska jag vara lite trevlig med familjen här.
Vi hörs!




- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Men nu blir jag avis på att du ska få din soffa så fort! Även att du får din bäbis snart och jag har 10 långa veckor kvar, nu är jag verkligen avis! ; )

    SvaraRadera