torsdag 22 mars 2012

Söderhamn och sånt...

Inatt har jag och lilla drutten sovit hos systeryster, väldigt mysigt!
Stort och bra här är det också! Så hit ska jag åka och sova en gång i veckan :-) Igår tog vi vagnarna ner på stan och hälsade på Pappa, så han fick träffa lilla drutten. Sedan mötte vi upp mamma på stan. Fick oss ett par nya jeans av henne och sen gick vi till mormor och fikade.
På kvällen var vi bara hemma, Angela och Kattis kom förbi på lite kaffesurr.
Snart ska vi ner och ta en fika med Angela och Maria.
Sen måste jag åka hem, BVC kommer på hembesök idag :-))

Min kille kommer hem idag också, som vi längtar efter honom!! <3

I tisdags åkte jag för första gången iväg själv med lillfisen, vi var till Martina på mammagrupp. Lilldrutten blev plötsligt stor jämfört med hennes lilla Nilas :-)) Som är två dagar äldre... Men född några veckor för tidigt..
Det var mysigt som vanligt och killen var snäll :-)
Han måste verkligen få ett namn snart! Men vi tycker ju så olika! Skittråkigt!

I tisdags hade vi besök av Jennie, Emilia och deras småkoddar också, hela dagen.
Jättemysigt var det!
Å en jä-la massa fikande blir det :-))



Nä, nu ska vi åka!
Hörs sen!

Trött fis <3



Kusinerna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar