torsdag 8 mars 2012

Bjuder

På utantröjamagbilder så här på 40veckorsdagen :-))
Bf igår och 40 fulla veckor idag... Fattar inte det, men om de säger det så okej då :-))








Idag blir det en promenad och lunch med Peter. Sen måste jag nog hem och städa lite, så det är fint tills Darlingen kommer hem och ikväll är det mammagrupp hos Jonna.
Det gäller att fylla dagarna, så det går fort :-))

Igår hade jag en jättemysig dag i Söderhamn. Började med en fika på Furan med Syster och Wille, Anna och Emma, Maria och Leo, Fanny och Elsa och Ebba, Angela och Noah, Sandra och Izabelle.
Sedan tog jag och Izabelle en skogspromenad med Tiger och Siri innan vi åkte hem till Malin. Maria var oxå där.
Kvällen tillbringade jag med familjen hos Moster Maria. Jag, Mamma, Malin, Izabelle och lilla Wille var där och åt scones och surrade och hade trevligt, som vanligt.

Nu ska jag strax åka!
Hörs sen!

7 kommentarer:

  1. Vilken fin mage! :) Lycka till när han vill ut!

    SvaraRadera
  2. Vacker du är! Snälla skicka ett sms när ni åker in, jag lovar att inte skvallra :)

    SvaraRadera
  3. Tack Ingrid <3
    Jag gört Bea, eftersom du inte tänker skvallra ;-))
    Tänkte nästa skicka till dig igårkväll att du skulle vara beredd att rycka ut, kände mig så konstig.. Men det var lugnt och nu är Fredrik hemma :-))

    SvaraRadera
  4. åhh yeey vad glad jag blir :D !! ja är beredd jämt ja, ifall Fredrik svimmar i hallen av nervositet t.ex eller nått :P ska dock till Sundsvall i morgon så i inte i morgon kväll då men alltid annars :D

    SvaraRadera
  5. Haha, DET får inte hända!!!! Men det är bra de, för jag läre ju åka dit med nån som måste stanna med mig tills Fredrik kommer, om det blir under veckan. Nästa vecka har du ju besök förmodligen, så du kanske måste förbereda honom på att du kanske försvinner nån timme under natten ;-)) Om vi inte har sån tur så att det händer nu i helgen...

    SvaraRadera
  6. SÅ fin mage! Snart dags, och jag passar på att önska lycka till när jag ändå är här å skriver ;)

    SvaraRadera
  7. Ja men han förstår det han, ingen fara han är så förstående så min kar!!
    Ring du ba ring!! :D:D Eller ett litet sms om Fredrik skulle vara hemma :D ;)

    SvaraRadera