lördag 31 mars 2012

Helg!

Det är lördag och jag sitter fortfarande på soffan, i morgonstassen.. Med min son sovandes på bröstet.
Hans favoritsovställning... Min med faktiskt, förutom att man blir lite "fast", man sitter där man sitter liksom..
Fredrik har varit i stan och handlat och springer nu runt och donar för fullt, duktig han :-) Han har gjort kladdkaka, marinerat kött och ska nu duka... Snacka om att vara ute i god tid, för en gång skull!
Ikväll kommer syrran, Robert, Simone och Fredrik hit och grillar med oss.
Myspysigt!

Igår var vi bjudna på middag hos Simone och Fredrik, väldigt god mat och efterrätt fick vi. Sen blev det Let's dance och jolm i soffan. Lilldrutten sov hela kvällen, nästan..
Skönt att det inte blev som kvällen innan, då skrek han i fem timmar. Trodde stunden var kommen, att han fått kolik, min stora fasa.. Men han var nog bara pisstrött och hade svårt att komma till ro.. Tror jag iallafall..
Fruktansvärt hemskt när de små liven har ont och man inte kan hjälpa, usch å fy!

Annars då... Dagarna bara rullar på.. Tycker mest om helgerna när Fredrik är hemma, såklart! Även dagarna i Söderhamn..
Det var över tre veckor sedan jag tog en fika på 24:a, de ni! ;-)) Men det är väl dags för det snart också, när jag vågar :-)

Nu vaknar lilla Fisen och jag måste duscha!!
Ha en härlig lördag, i will! ;-)

- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Det mesta ordnar sig, man klarar mer än man tror! Kram Linda

    SvaraRadera