söndag 4 mars 2012

Godmorgon!

Får man kanske säga...
Fast jag ska nog försöka sova nån timme till iallafall! Jag är väldigt trött så det borde gå!
Jag hatar verkligen att vara sjuk!! Jag kan inte vara sjuk, blir alldeles för rastlös av att bara ligga hemma och döa.
Så igår åkte jag och köpte alvedon och nässpray och åkte till Söderhamn över dagen, Fredrik kom efter i sin bil. Han skulle fortsätta ner till Skutskär sen på jobb. Vi var hemma hos Malin och Robert i några timmar. Fikade och åt mat. Där hade alla varit förkylda redan så det var okej att vara med Wille.. Så det var ju bra! :-)
När Fredrik åkte neråt åkte jag vidare till Angela på en kopp te och surr... Daniel och Helena kom också.
Vid halvnio var jag så trött så då gav jag upp och åkte hemåt. Gick med Tiger och sen hopp i säng!

Nu är klockan sex och jag har varit vaken en timme och snorat runt.. Gjort en brasa och druckit ett glas oboy, mmm!!!! Snart är det slut med sånna lyxigheter :-))
Men varför vakna fem när jag varit uppe 25000 ggr och kissat hela natten..?? Att vara vaken med ett barn var tredje timme verkar ju vara rena rama barnleken jämfört med det här :-) Men nu ska jag inte säga för mycket heller...

Idag ska jag till barnmorskan och kolla blodtrycket och även ta en fika med Beatrice. Det var inte igår! Så jag måste sova nån timme till så jag piggnar på mig lite!

Vi var förresten och fick snosa lite på Jonna och Peters lilla Mejja i lördags också.. Så liten och så söt hon var.. Så där fin och len i ansiktet :-) Jag blir ju inte just nå sugen på att vår ska komma ut när jag träffar bäbisar till höger å vänster :-) Men nu får han hålla sig inne till helgen, när Fredrik kommit hem. Gud vad drygt att vara själv hemma när det händer, om det är mitt i natten.. Nu är det väl så det kommer bli ändå... Men, drygt!
Tur att man har många fina vänner omkring sig som säger att det är bara att ringa om det händer, om jag inte vill köra in själv. Känns skönt att veta <3
Har ju liksom ingen aning om hur det känns el hur ont det gör... Det återstår att se :-)

Nu ska jag sova!
Hörs!



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar